..

Plánovaná Mileta

V poslední době se jižní část okruhu už během dopoledne pravidelně ucpává přijíždějícími osobními a hlavně nákladními auty ve směru od Pardubic. Největší zácpy se tvoří v úseku mezi mostem U Soutoku ve směru na kruhovou křižovatku na Brněnské. Ještě před rokem byly v tomto úseku kolony téměř vzácností. Vše se změnilo přibližně rok po otevření kruhového objezdu a sjezdu z dálnice v Opatovicích nad Labem. Zejména tranzitní doprava se skoro po roce naučila hojně využívat tuto variantu cesty na Pardubice i Prahu. Zpoždění má i městská hromadná doprava.

V dopoledních hodinách se většinou tvoří kolony aut mezi čerpací stanicí OMV a křižovatkou na Brněnské. Čekací doba je přibližně do 5 minut. V odpolední špičce se tvoří souvislejší zácpy už v celém úseku mostu U Soutoku až ke křižovatce na Brněnské. V pozdních odpoledních hodinách se nárazově tvoří kolony i v opačném směru. A také i v boční Hradecké ulici směrem od Studijní a vědecké knihovny. Při příznivé konstelaci dopravy se taky může stát, že projedete tuto trasu úplně bez potíží.



Křižovatka Mileta je nejvíce zatíženou křižovatkou ve městě. Slouží nejen tranzitní dopravě při průjezdu městem, ale sjíždí se na ní velké procento aut z nejvíce obydlených čtvrtí na Moravském předměstí i z cesty od Vysoké nad Labem. Občas na této křižovatce, při neobvykle hustém provozu, vzniká dopravní kolaps. V tom případě můžete autem popojíždět celou trasu klidně i 20 minut. S předvánočními nákupy se dá očekávat, že provoz ještě více naroste.

Projekt plánované křižovatky Mileta, na který stále chybějí dostatečné finance, počítá s nadjezdem, ve kterém bude kruhový objezd a pod ním bez jakéhokoliv křížení cest budou projíždět auta rovnou k mostu U Soutoku a křižovatce na Brněnské. Tato varianta by výrazně urychlila dopravu z centra města na předměstí a opačně. Je otázkou, zda by se kolony aut neodvedly pouze na jiné místo, zejména na křižovatku na Brněnské. Ale i tak by se tímto provoz urychlil, protože by auta nečekala na dvou křižovatkách, ale pouze na jedné. Velké procento aut jedoucích od Soutoku také odbočuje na Moravské předměstí, takže by se ani zácpy na Brněnské nemusely vytvořit.

foto: www.mmhk.cz


    DEJTE NÁM LIKE NA FACEBOOK, DĚKUJEME :)

    85 volebních okrsků otevřelo v Hradci Králové. Nejvíce jich je na jednom místě v ZŠ Mandysova (6) a ZŠ Bezručova (5).
    Hradec chce vyjmout úseky D11 HK - Sedlice a D35 Sedl. - Opatovice z poplatků dálniční sítě. Trasa má ulevit dopravě jako přirozený obchvat.
    Podchod v Buzulucké u Šimkových sadů prochází opravou. Nevzhledný přístřešek dostává nový vzhled. Nové budou postupně další tři.
    Takzvaný dům hrůzy neboli schody u Aldisu se promění na hotel, informoval HK Deník. Místo bezdomovců zde do pár let budou hoteloví hosté.

    .



    98 %

    97 %

    97 %

    96 %

    94 %

    93 %

    92 %

    92 %

    92 %

    90 %

    88 %

    87 %


    Digitální planetárium (+ 1 %)

    Dvoukolejka HK ~ PCE (+ 4 %)

    Regionální sídlo ČSOB (+ 1 %)

    Sídlo Lesy ČR (+ 3 %)

    Nové Kukleny (- 1 %)

    Univerzita Karlova (+ 1 %)

    Žižkovy sady (- 1 %)

    Fotbalová aréna (+ 3 %)

    Jižní spojka (+ 4 %)

    Klinika čínské medicíny (+ 2 %)

    Západní město (+ 6 %)

    Nový most přes Orlici (+ 3 %)

    Další projekty a stavby v HK

    Najděte si, co hledáte!




    Miniaplikace

    Do konce hlasování zbývá...

    NOVINKY NA WEBU

    NEJVĚTŠÍ MĚSTSKÉ ČTVRTI

    PRÁVĚ SE STAVÍ