|
V PLÁNU | INVESTICE & LINKY | |
NOVÝ ODBAVOVACÍ SYSTÉM OD DUBNA 2023 |
Mapy MHD v Hradci Králové od roku 1985 |
| TB | |
| TROLEJBUSY ~ 8 LINEK | |
zast. |
min. |
km |
typ vozidla |
| 1 | |
Terminál HD | FN | Moravské Předměstí | Nový Hradec | Kluky |
14-17 |
20-23 |
7,0-7,8 |
|
| 2 | |
THD | Centrum | Moravské Předměstí | Nový Hradec Králové |
14-15 |
24 |
7,4 |
|
| 3 | |
Plačice | Kukleny | Centrum | DP | Slezské Předměstí |
20-23 |
28-32 |
8,6-9,9 |
|
| 4 | |
THD | Centrum | Moravské Předměstí | Pod Strání |
12-13 |
21 |
6,2 |
|
| 6 | |
Terminál HD | Centrum | Slezské Předměstí |
12 |
17 |
5,0 |
|
| 7 | |
Terminál HD | Centrum | Malšovice |
12-16 |
16-20 |
5,0-6,5 |
|
| 21 | |
Čtvrť Plachta | Moravské Př. | Centrum | MP | Čtvrť Plachta |
14 |
27 |
8,4 |
|
| 27 | |
Slezské Předměstí | Centrum | Moravské Př. | Pod Strání | NHK |
15-19 |
22-29 |
7,2-9,0 |
|
| NL | |
| NOČNÍ LINKY ~ 4 LINKY | |
zast. |
min. |
km |
typ vozidla |
| 51 | |
DP | Centrum | THD | Pražské a Moravské Př. | NHK | Sídl. Sever |
40 |
48 |
20,2 |
|
| 52 | |
Sídl. Sever | NHK | Moravské a Pražské Př. | THD | Centrum | DP |
39 |
47 |
20,2 |
|
| 53 | |
Plačice | Kukleny | Hlavní nádraží | Centrum | Moravské Př. | NHK |
22 |
24 |
11,7 |
|
| 54 | |
NHK | Moravské Př. | Centrum | Hlavní nádraží | Kukleny | Plačice |
23 |
25 |
11,7 |
|
| EX | |
| ZRUŠENÉ LINKY ~ 4 LINKY | |
zast. |
min. |
km |
typ vozidla |
| 8 | |
Plačice | Centrum | Slezské Předměstí | Skladištní oblast |
22 |
29 |
10,7 |
|
| 19 | |
Pražské Předměstí | ČKD-Plotiště |
11 |
14 |
5,8 |
|
| 20 | |
Hlavní nádraží | Magistrát města |
9 |
12 |
3,7 |
|
| 28 | |
Terminál HD | Moravské Předměstí | Pod Strání |
14 |
21 |
6,4 |
|
| ZL | |
Velké náměstí | Centrum | Velké náměstí |
9 |
15 |
3,4 |
|
| AB | |
| AUTOBUSY ~ 2 LINKY ~ TIP HKCITY | |
zast. |
min. |
km |
typ vozidla |
| 29 | |
|
|
|
|
|
| 32 | |
|
|
|
|
|
| TV | |
| TRAMVAJE ~ 1 LINKA ~ TIP HKCITY | |
zast. |
min. |
km |
typ vozidla |
| 0 | |
Terminál HD | FN | Třebeš | Moravské Př. | Pod Strání | Podzámčí |
13-15 |
15-18 |
5,5-6,5 |
|