HRADEC KRÁLOVÉ – Kavárenská síť Starbucks otevře v závěru října svoji první pobočku ve východních Čechách a pro Futurum se stane jedním z hlavních taháků. Jaké plány má největší hradecké centrum do budoucna, a které další značky by mohlo nalákat? Na to jsme se zeptali generálního ředitele Martina Kubíka ze společnosti ARAM, která centrum spravuje.
„Tato v Hradci i okolí napjatě očekávaná kavárna u nás v OC Futurum otevře na konci října. Půjde o jednoho z klíčových nájemců nejen v rámci food courtu, ale obecně celého centra. Od Starbucks si slibujeme značnou synergii i pro další obchody a služby. V tomto směru je brand Starbucks pro určitý typ návštěvníků centra ikonický,“ řekl Martin Kubík pro náš portál.
„Už v pátek 27. října splníme sen všem našim fanouškům z Hradce Králové. Otevřeme zde svoji první kavárnu. Startujeme od 9 hodin ráno, kdy začínáme s krájením dortu. Chybět nebudou ani coffee tastingy, prvních 20 návštěvníků od nás získá dárkový balíček,“ uvedla společnost Starbucks na svém FB profilu a přidala také datum této události.
Kavárna Starbucks je umístěna ve druhém patře centra mezi obchody iSetos a New Yorker.
„Postupně se snažíme upravovat plochy food courtu jako takového, rozšiřujeme zóny na sezení, obměňujeme mobiliář a hlavně chceme dbát na kvalitu a pestrost nabídky. To je směr, kterým se budeme ubírat i v budoucnosti. V kombinaci s multikinem a vybranými značkami mezi nájemci jde o unikátní nabídku v celém Královéhradeckém kraji,“ dodává Kubík.
Mezi našimi čtenáři v rámci Hradce, jsou zde značky, které tu zatím nejsou, ale mají největší odezvu – Burger King, Marks & Spencer, Cropp, House, Flying Tiger, Sephora či Hervis Sport (samozřejmě je jich daleko více), na tyto vybrané jsme se zeptali, zda se nějaká může v centru objevit.
„Co se týká nových nájemců, jsme již v pokročilém jednání s hned několika nosnými značkami. To, zda jsou již v kraji zastoupeny, je pro nás jedním z vodítek. Spíše je pro nás určující, zda zapadnou do celkového konceptu nájemního mixu OC Futurum i ve vztahu k cílovým skupinám. Při výběru nových obchodních partnerů dbáme také na kvalitu konceptu, originální nabídku a mj. také na vstřícnost obsluhy tak, aby pro zákazníky byla návštěva nejen přínosná, ale i příjemná,“ prozradil Martin Kubík, generální ředitel Active Retail Asset Management (ARAM).
Otázka padla i na případné další rozšíření obchodního centra Futurum, která prošlo modernizací a nástavbou v roce 2012 a je možné, že do budoucna nezůstane jen u tohoto.
„Dle našeho průzkumu mezi návštěvníky je stávající počet jednotek zatím optimální. Do budoucna se chceme soustředit spíše na přeobsazování prostor, respektive relokace tak, aby byly sobě poblíž obchody a služby, které si spolu „rozumějí“.“
„Hradecké veřejnosti chceme otevřít a je to pro nás důležitou věcí, opravdu výpravnou dětskou zónu, s čímž budou souviset i další formáty právě pro rodiče s dětmi,“ zakončuje Kubík.
V rámci centra dochází k několika relokacím jednotek – k těm posledním přesunům patří Tommy Hilfiger, který se nyní nachází v čelní jednotce v blízkosti značek Gant a Wrangler Lee.
V září zde otevřela pobočka Mobil Pohotovost, která se přesunula z kamenné prodejny v centru města.
Exkluzivně pak ve Futuru otevře prodejnu značka No+Vello (No Mas Vello), což je světový lídr v depilaci IPL technologií.
Hradecké Futurum v loňském roce pokořilo hranici 6 milionů návštěvníků.