HRADEC KRÁLOVÉ – Maloobchodní řetězec Tesco rozšiřuje svoji službu Klikni a vyzvedni nově i do Hradce. Ta je dostupná od začátku července, kde svým zákazníkům umožňuje nakoupit on-line a vyzvednout si svůj už připravený nákup na prodejnách Tesco v Hradci a dalších vybraných městech. Ve městě má tři pobočky, dva hypermarkety a jeden obchodní dům.
„Oblíbená služba Klikni a Vyzvedni nabízí více než 21 tisíc produktů online, zvolíte si pak své výdejní místo z dostupné nabídky ve vybraném obchodě Tesco a preferovaný datum a čas vyzvednutí. Váš nákup si pak vyzvednete například při cestě z práce. Vyškolený personál naloží nákup přímo do kufru vašeho auta. Služba byla doposud dostupná na obchodech v Praze Letňanech, Mladé Boleslavi a Brně – Králově Poli, nyní se rozšiřuje do Hradce Králové a Kolína,“ prozradila Věra Szabo, manažerka e-commerce společnosti Tesco.
Služba je ideální pro ty, kteří si nemohou naplánovat přesný čas doručení domů nebo nechtějí trávit dlouhý čas výběrem zboží na obchodě.
„V dnešní zrychlené době patří tato služba k oblíbeným způsobům velkých týdenních nákupů, jsme proto rádi, že se nám ji daří neustále rozšiřovat do dalších míst po celé republice,“ dodává Věra Szabo.
Pomocí služby Tesco Klikni+Vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas na prodejně v rozmezí dvou hodin. Po tuto dobu je zboží rezervováno a uskladněno v lednici, mrazáku či prostorách k tomu určených k zachování teplotního řetězce a uchování co nejvyšší kvality všech položek nákupu.
// V Lipkách roste nová obchodně-kancelářská budova
Po rezervaci času a celkovém potvrzení objednávky on-line už stačí jen v ten správný čas zboží vyzvednout. Veškeré potraviny a zboží bude zabaleno a připraveno v taškách. U vybrané prodejny si může zákazník zajet autem k výdejnímu místu, kde mu budou tašky se zbožím rovnou naloženy do kufru auta.
Při předání je vždy nutné prokázat se potvrzením objednávky. Výhodou služby je i skutečnost, že si zákazník může objednat vyzvednutí u libovolného výdejního místa dle svého výběru na webových stránkách. Není to tedy omezeno bydlištěm zákazníka, že musí být pouze z Hradce.
„Zaměstnanci online nákupů jsou speciálně vyškoleni tak, aby fungovali jako oči a ruce zákazníka. Je tak zcela vyloučeno, že by se k zákazníkovi dostalo něco např. s prošlou dobou trvanlivosti, či jinak nevyhovující. A pokud zákazník i přesto není se zbožím spokojen, nabídnou mu pracovníci prodejny náhradní zboží, případně mu nebude účtováno vůbec,“ říká Szabo.
Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou na místě po převzetí zboží. Za službu Tesco Klikni+Vyzvedni zákazníci zaplatí 39 Kč. Tato částka je jednotná a není závislá na čase a místě vyzvednutí. V případě, kdy nebude k dispozici zboží, které si zákazník objedná, nabídnou pracovníci prodejny náhradní výrobky, které budou připraveny v modrých taškách.
// Ze starého marketu vzniklo přístavbou koupelnové centrum
V on-line objednávkách patří podle společnosti Tesco mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.