HRADEC KRÁLOVÉ – Aplikace MUNIPOLIS, která je k dispozici na platformách Android a iOS v obchodech Google Play a App Store, nahrazuje v mnohém pouliční rozhlas, pro samosprávy pak představuje další formu komunikace s občany. Hradecká radnice zde zveřejnila první příspěvek koncem srpna, řeší zde hlavně podněty občanů, řadu se již povedlo vyřešit či dát zpětnou vazbu.
V aplikaci MUNIPOLIS (Mobilní rozhlas) si vyhledáte, ze kterého města chcete odebírat a sledovat zprávy, dáte souhlas a můžete začít sledovat, zda se daří podněty občanů plnit. Svůj podnět ve svém okolí také můžete prostřednictvím této aplikace nahlásit uvedené samosprávě, v tomto případě účtu Hradce Králové.
Mezi podněty, které se již podařilo vyřešit patří například odpadkové koše, zeleň, chodníky, zastávky MHD či různé opravy a nedostatky v městském mobiliáři apod. V aplikaci si lze přečíst i zpravodaj Radnice.
Podněty lze také zadávat na webu města.
„Váš podnět může napomoci ke zlepšení kvality života v našem městě. Tento způsob podání informace však nenahrazuje standardní podání nebo stížnost, a to včetně jejich vyřízení dle správního řádu a vnitřních předpisů magistrátu města Hradec Králové (tj. např. odeslání odpovědi o vyřízení). Upozorňujeme, že úředníci nejsou povinni Vám na přijaté podněty odpovídat,“ upozorňuje radnice na oficiálním webu v sekci Podněty občanů.
Na účet Hradce na MUNIPOLIS můžete nahlédnout i na webu hradeckralove.munipolis.cz
Město @_HradecKralove se nově zapojilo do aplikace MUNIPOLIS (Mobilní rozhlas), řeší zde hlavně podněty od občanů, přečíst si zde můžete i zpravodaj Radnice. Aplikace je dostupná na platformách Android a iOS. pic.twitter.com/kQRLnRhUz5
— Hradec Králové City (@hkcity) September 8, 2023